12. september 2014

Længe siden sidst..., tid til blogging igen

5 år er gået, siden bloggen her sidst fik opmærksomhed fra mig. Og sikke 5 år.

✔️ Fem år uden trigeminus neuralgi. En hjerneoperation fixede sagen. Det er lykke at være smertefri
✔️ Min dygtige tøs er nu en ung kvinde med fart på, studerende Molekulær Biomedicin på Københavns Universitet. Hun er flyttet i lejlighed med sin skønne Kasper, Uh, jeg er så stolt
✔️ Telenor er stadig min arbejdsplads - heldige mig. Og jobbet bliver kun mere og mere spændende. 
✔️ Strikkeriet er stadig "my way of keeping sane", og nu er jeg så gammel, at det også er blevet sjovt at strikke tæpper
✔️ frisuren er stadig den samme, bare mere grå


Et billede fra en dejlig ferie med Lin i Prag, hvor de havde verdens bedste RawFood restaurant. 

Men dette skal ikke være en opremsning af, hvad der er sket siden sidst, nu er det bare tid at blogge lidt om hobbies igen, tror jeg 😉




1 kommentar:

Anette sagde ...

Hold da op. Jeg nåede lige at tænke: hvem har den blog?før det gik op for mig at det var din. Velkommen tilbage.