12. august 2007

Sikke en dag....
magen til aktivitet på matriklen har der da ikke været i flere år. Vi har alle tre fræset rundt for at få ting og sager klaret inden ferien arbejdet begynder, så nu sidder jeg og kigger på min A4 blok med de mange gøremål for dagen og kan se, at der nu kun står : Kaffetår og strikketøj.

Hvor jeg dog også glæder mig til at sidde og få benene op.

Lige nu er det tid til lidt blog-surfing først, så kaffe og strik, søvn og så er vi klar til en arbejdsuge med masser af aftenaktiviteter - og næste weekend går turen til Fussingø Slot til udstilling med bl.a. Netmaskerne.

Billederne må vente lidt endnu - de stod ikke på dagens opgaveliste, hehe

4 kommentarer:

The Silent Knitter sagde ...

Hæ hæ ... inden ferien I ska da vel ikke ha ferie IGEN *ti hi* Jeg tror da osse du trænger til kaffe og strik
Knus fra Hanne

Karen S, Lykkefanten sagde ...

Tja, hvis man kalder arbejde for ferie, så kan det vel ikke være så slemt vel?
Godt at høre, at I er vel hjemme og klar til at klø på med hverdagen (føler ikke selv mig særlig klar)
Kh Karen S

strikkeforsker sagde ...

Hehehehe, man må yde før man kan nyde ;-)
Jeg er dybt imponeret over din produktivitet i ferien. Ferie havde den modsatte effekt på mig, nemlig minus lyst til garn og bøger.

Dorthe sagde ...

Hehe opdagede først nu, at jeg havde forvekslet arbejde med ferie - tak for grinet

Dorthe