30. august 2007

Skuffelse eller glæde....
ja, hvad er det egentlig jeg føler lige nu.

Tirsdagens lyntur rundt i Københavns gader bød på besøg hos Uldstedet, Strikkeboden, Bette Design, Sommerfuglen og Politikens boghandel. Og der var INTET - overhovedet intet - der fristede.
  • Ingen nye garnkvaliteter, jeg ikke allerede har - eller har prøvet
  • Ingen af modellerne var lige det jeg havde savnet
  • Ingen nye sjove knapper eller andet lukketøj
  • Ingen spændende strikkebøger, som ikke allerede er på hylden

Det var egentlig glædeligt, for så har jeg jo et rigt lager og burde føle mig glad. Men lidt skuffet var jeg nu alligevel, så jeg panik-købte 2 sæt dominopinde i ibenholt - dem havde jeg ikke i forvejen (dvs jeg har dem kun i birk, rosentræ, teak og ben - hehe - men ingen ibenholt)

Så når næste uge skal bruges på et 3 dages ophold i staden igen (kursus denne gang), så vil jeg da ikke bruge min tid på at suse rundt i forretningerne og kigge, men sidde stille og strikke istedet.

Derimod er skuffelsen meget stor på det helbredsmæssige område. Anfaldene har angrebet mig igen, lige nu, hvor jeg synes det var ved at gå bedre. Hmmm livet skal ikke være let - og med lidt lyst livssyn og gode mennesker omkring mig - så klarer man jo alt.

Fik jeg nævnt, at weekenden skal bruges sammen med 3 skønne Quinder - kun strik, snak og hygge er tilladt. Heldig - IKK'?

3 kommentarer:

The Silent Knitter sagde ...

Søde Dorthe
Vi må holde modet oppe hos hinanden,når helbredet bare ikke vil bedres - tak fordi du vil bruge din tid sammen med mig. Knus fra Hanne

Mette H. sagde ...

Kære Dorthe

Jeg tror godt jeg kender følelsen. Når der ikke er noget lækkert nyt at købe og man havde glædet sig til det. Og til at glæde sig over det når man fik det med hjem. Øv.
Men det er altså lidt din egen skyld at der ikke er noget du ikke allerede har ;-)

Træls for dig med smerterne - håber for dig at det snart letter lidt.

Jeg ønsker de 4 strikkende quinder en rigtig skøn weekend.

Anonym sagde ...

Du ku da bare ha besøgt mig tsk tsk
kh Bente