2. september 2007

September - tid til eftertanker.
September er af en eller anden uforklarlig grund altid en statusmåned for mig. Ikke fordi jeg bliver trist, men der er altid behov for lige at tænke over den tid som er gået og den som kommer.

September er en måned, hvor lyset stadig er her, men mørkets sæson også melder sig i form af falmede farver og mørke pløjemarker.

September er måneden, hvor man endelig erkender, at det altså ER rigtigt at sommerferien er overstået.

September måned er måneden, hvor jeg stadig har lyst at strikke små lette sommerbluser, men ved, at det er tid til uld igen.

September er studiestart på mange læreranstalter og sjovt nok der, hvor jeg så også får lyst at kaste mig over en ny vinkel på livet eller faget.

September er også der, hvor det er tid at hente dagslys lamperne frem, så forebyggelsen mod vinterens tungsind kan startes.

Velkommen, september.

Ingen kommentarer: