24. september 2007

Gråt i gråt
er udsigten herfra 5. etage over Oslofjorden idag - men meget smukke grå farver. Tåge gør nu noget ved farveoplevelsen - nogle farver bliver meget stærkere og andre dæmpes ned. Gad vide om der er en fysisk forklaring på dette fænomen? (sikkert noget med lys, reflektion og vanddråber). Ja godt gættet - nu er hun i Norge igen. Jeg havde ellers lige vænnet mig til kun at arbejde i DK - men så var der lige.....

Nå, det er nu meget koseligt at møde mine norske kolleger og få diskuteret nogle af de ting, der ikke lige er plads til på telefon- og videokonferencerne.

Men strikketøjet er der sørme farver på. Sokker i de kraftigste turkise, lime, blå, grønne farver - bestillinger fra min niece Freja - familiens nyeste teenager.

Og da der jo endnu er 3 måneder til jul, må hun hellere få dem med det samme.

Ellers tælles der stille og roligt ned til en strikkeweekend (webstrikfestivallen). Jeg har travlt med at sortere i lageret og finde frem til en bytte/salgskurv. Jeg skal jo have plads til noget nyt - og flere af mine håndspundne garner skal sælges denne gang.

Sokke- og øvrige strikkebilleder må komme i et senere afsnit

Ingen kommentarer: