15. september 2007

En aften i inspirationens tegn...
anderledes kan man vist ikke betegne det. Sammen med Jette tilbragte jeg en dejlig torsdag aften på Vrå bibliotek, hvor Marianne Isager holdt foredrag. Foredraget var både en rejse gennem hendes strikkeliv, afsluttende med en præsentation af de 12 modeller, som bliver grundstammen i hendes nye Japan-bog - der udkommer medio november.

Og jeg kan godt fortælle, at jeg står der på udgivelsesdagen. Ikke fordi jeg tror jeg kunne finde på at lave nogen af modellerne direkte - men fordi der er så mange gode ideer - og der blev lovet små historier iblandt også. Det vil jeg virkelig glæde mig til

Efterfølgende var der evalueringskaffe med flødeboller hos Jette. Det blev til en lang snak om, hvorfor vi to var de yngste til arrangementet - altså jeg mener, godt nok er vi da unge (første halvdel af 40'erne) men de fleste deltagere kunne være mødre til os eller ældre... Er der da ingen unge eller yngre strikkere?? - nej de befinder sig nok mest i cyberspace og får deres inspiration der.

Desværre har jeg ingen billeder fra arrangementet - der var simpelthen ikke mulighed for at komme til at tage nogen.

Marianne gav under foredraget en del tips til at lege med inspiration og billeder, så hun skal jeg igang med at klippe skabeloner ud - og så ud og finde sjove billeder og farvesammensætninger at lege med.

Ingen kommentarer: