10. oktober 2007

Webstrikfestival
har mange jo skrevet meget om - og som det fremgår af adskillige blogs (nogle endda med billeddokumentation) ja så deltog jeg også.


En dejlig lang weekend, startende med morgenkaffe hos Kathe, som altid, krydret med en masse inspirerende snak, selvom hun kun havde fået 3 timers søvn grundet en stak brocher, der skulle poleres færdig. Men jeg var så heldig at være den, der skulle overrække til bestillerne - og det var nu en stor fornøjelse.


Hanne blev samlet op i Århus og turen med Mie Mols gik til Odden. Det var en større omgang klatring for at komme op til restauranten - vi blev smidt helt ned i bunden til motorcyklerne, og det var hårdt. Men frokosten var dejlig - og kræfter til en snak blev der også. Men strik - tjaeee - 6 pinde på et tørklæde og så var vi pludselig på Sjælland

Som inkarneret jyde føler man det jo sådan, at når man er på Odden, så er man jo på Sjælland, og hvor langt kan der da så være til Næstved - nej vel...... Hold da op - de har s'gu placeret næstved næsten halvvejs i Polen. Og da vi kom frem, kunne vi slet ikke se BH'er i træerne ved vandrehjemmet og var derfor i tvivl om, hvorvidt vi var kommet det rigtige sted hen.

Men alle de knus og kram og glade hilsner, der ventede inden for, ja så var vi ikke i tvivl

Tak alle sammen for en rigtig dejlig weekend. Nu har jeg næsten fået stemmen igen og glæder mig allerede til 2008 i Silkeborg

1 kommentar:

Karen S, Lykkefanten sagde ...

Selv tak for sidst! Det var virkelig hyggeligt at møde dig! Jeg glæder mig også allerede til festivallen i Silkeborg!

Kh Karen S