23. oktober 2007

En dag på Olympen...

hedder det ikke det, når man er på strikkebesøg hos Zeus(strik) - Hanne?

Ihvertfald sad vi en flok skønne strikkende gudinder og lod pindene få hele armen. Hanne, Hanne, Anni, Lisette, Kathe og jeg diskuterede bøger, fibre, garn, strikketøjer og ALT MULIGT ANDET - mens Hanne med nervøse blikke kiggede ud på sit kastanietræ for at sikre sig, at Peter ikke lige fik det harvet op sammen med resten af haven.

Kathe fik lukket munden på Hanne med denne:

Kathe er en fantastisk dygtig kunsthåndværker - der er ikke det, som hun ikke kan lave - og så sætte farver sammen - ja jeg er bare imponeret.
Mere forunderligt er det dog, at Hanne mødte op i tøj præcist matchende hattens farver. Mon der er mere mellem himmel og jord end bare sådan lige....?
Gloria fik nogle omgange - og nu er jeg ved det yderste af kraven - hvor er den dog dejlig at strikke - selvom vi nu (halvvejs ude) er over 400 m.
Billeder følger snarest

1 kommentar:

The Silent Knitter sagde ...

Ja vel fik Kathe lukket munden på mig - men det er hende tilgivet Jeg er bare SÅ glad for min ny hat, selv om ejg er bekymret over, at jeg sådan visner ;-)
Knus til dig min veninde fra
Hanne