18. oktober 2007

FJOOOOLLLLLLSSSSSS...
Sådan en vidunderlig dag på Lynghøjgaard, og så glemmer jeg kameraet - hvor er det bare typisk mig.

Men så må I nøjes med en skriftlig beretning om Lisette, liflige boller og lækker strik.

Længe har både Lisette og jeg truet med, at NU skulle vi da også snart have en dag sammen, hvor vi ikke skulle andet end at være os - og så idag oprandt den endelig. Jeg mødte op fra morgenstunden og fik de lifligste nybagte boller til kaffen, og så gik snakken og hyggen ellers bare derud af. Vi strikkede, diskuterede garnkvaliteter, 2 farvet patent og bøger. Jeg lærte at strikke 2 sokker på en gang og sidst men ikke mindst: Lisette er et af de skønne mennesker, jeg også kan tie stille sammen med uden at det bliver pinligt.

En dag uden tidsfornemmelse i et parallelunivers, hvor kun strik har en berettigelse. I skulle altså bare prøve det!

Og det bedste - vi fortsætter samværet mandag hos Hanne sammen med flere skønne quinder. Jeg glæder mig allerede

Tak for en dejlig dag, Lisette

2 kommentarer:

The Silent Knitter sagde ...

Kender jeg det ? Jooooh bortset fra at jeg husker kameraet, men glemmer at tage det op af tasken ... eller ... allerværst tager det op og lægger det på bordet. Dejligt at høre, at I havde en god dag - med både snak og stilhed
KNUS fra
Hanne

Karen S, Lykkefanten sagde ...

Det lyder skønt! Og pyt med billederne, vi kan vel tænke os til hyggen og velværet ;-)
Kh Karen S