12. oktober 2007

Nu gjorde hun det igen.... - eller "GLOOOOOOOORIAAAAAAA"

"Kakerlakkongen har et hoved som en fugl
og de nøgne mennesker har ikke noget skjul
Gloria sidder ved kongens fod
og spejler sig i røven på en djævel der slår rod
hun lukker sine øjne der er ingen trøst
den sorte køter befamler hendes bryst
tar fat om hendes hofter, savler og sir:
”Byen brænder ned, lad os få lidt lir”
Gloria
..."
synger Lars Lilholt hver sommer på Nibefestivallens 1. dag - og jeg står midt for scenen og skråler med sammen med min mor.

Nu sidder jeg og synger det samme, men af en helt anden grund

Gæt hvem der skal hente en pink variation i morgen formiddag? - og så til strik-in i Ry bagefter. Jeg har lige frigjort pinde, så jeg kan starte, hvis ikke jeg kan vente.

Billeder følger, når pakken er i hus

1 kommentar:

The Silent Knitter sagde ...

Jeg glæder mig SÅ meget til at se dig i morgen
KNUS fra Hanne