14. oktober 2007

Felia kom forbi...

Min dejlige yngste niece spurgte i formiddags: "Moster, kan du lege?" og ja, det kunne jeg godt.

En vidunderlig dag med en 7 årigs filosofiske og til tider gammelkloge bemærkninger er nu livsbekræftende. Og så var mit hjerte jo ved at smelte, da hun sagde "skal vi ikke fingerstrikke, det er nu så hyggeligt", så garnkurven blev endevendt og det mest lyserøde sorteret fra (gerne med glimmer), og så gik tiden derudaf.

Resultatet blev et 3 m langt tørklæde som efter foldning ses om min hals (fotograferet efter Sanne B metoden igen med dårligt lys - for jeg har altså ikke gulsot!!!)

Jeg måtte så kvittere med lidt tøj til Build-a-bear minibamserne, nemlig en kjole med pandebånd til kaninen og en hundefrakke til vovsen. Bemærk venligst halehullerne - de var meget vigtige for Felia - for det har det ægte tøj nemlig.

Tak min ven for en dejlig dag. Håber du vil lege igen en anden dag :-).

1 kommentar:

The Silent Knitter sagde ...

Åh hvor herligt Felia gad !!! Mit hjerte smelter ved historien om sådan en dag.
Jeg håber du i dag har en ligeså god dag med en teenager ;-)

Knus fra
Hanne