17. december 2007

Hov - hvor blev tiden af?

Sidder her i Oslo i 10 graders frost med en udsigt over en solbeskinnet Oslofjord, brrrr og ville bruge en pause på at opdatere bloggen.

Opdager til min skræk, at jeg ikke har skrevet på den siden 2. december - hvor blev tiden dog pludselig af??

Tjooo, Lin og Hanne har haft den allerhøjeste prioritet, og så smutter tiden jo.

Lin og jeg har bagt og bagt - egentlig for første gang faktisk. Det er blevet til et læs pebernødder, et læs italienske mandelkager og vaniliekransedejen ligger klar i køleskabet til bagning sidst på ugen.

Men største nyhed er nu, at Lin var i TV igår - og at jeg så hende flere gange - tænk at være mor til en TV-star :-). Det har været en fantastisk stor oplevelse for hende og også for os andre, og vi var godt tilfredse med resultatet - selvom DR havde klippet lidt vel rigeligt i de sidste dele af arrangementet - men pyt - glæden var der nu alligevel.

1 kommentar:

Mette H. sagde ...

Hej Dorthe

Godt at høre at I har fået tid til at bage lidt også. Med alle de gode ting du render og laver, gør det ikke noget at der er langt mellem indlæggene her på bloggen. jeg venter gerne.

Rigtig god jul.