2. december 2007

Hvis man da bare var en undulat...

så var en slankekur jo unødvendig.

Først et billede af en undulat med dobbelthager - og minuttet efter - Byens flotteste fyr!!!

Vores kære Pjuk er familiens store underholdning.

Han snakker og snakker konstant "Du er sød", "Du er søøøøøøøød" "goddag goddag" "gi' kys" - og idag hørte jeg til min store forargelse "Fuck dig" - og det ved jeg da at ingen af os har lært ham - så jeg må jo have hørt forkert.



Det er nu utroligt, som han kan blive ved med at lege og drøne rundt - han er trods alt en voksen herre nu, allerede 7 måneder gammel. Kærlig (vil gerne hygge og sidde og hvile med næbbet mod mine læber) og alligevel med utrolig selvtillid -

"kom ikke her og stik en finger ind i mit bur, så skal jeg vise dig, hvem der er bor her!!!"

2 kommentarer:

hanneb sagde ...

Det er så skønt med sådan en lille 'fætter'. Vi havde også én engang. Utrolig så lærenem og omgængelig den var, men katten fik desværre fat på den. Så kattet var ikke populær meget længe.

Sanne B. sagde ...

Hvor er han skøn, og sikke et fantastisk undulat-liv han har, med egen gynge monteret i loftet. Heldige asen.
kh
Sanne B