26. november 2007

Blomster i november

På en dag, der bare ikke er gået, som jeg havde forventet eller ønsket, er det trods alt skønt at se på blomster - og lige nu er der buketter i min stue. Det hører ellers til et sjældent syn, da jeg bare IKKE har grønne fingre - mine fingre er fiberrige istedet.
Rosen er fra en billig buket fra forrige uge - den holder sig nu ganske nydelig og strunk på 12 dag. Det er da godt gået for en buket med 12 roser til 25 kr.
Nelliken er fra Lins smukke buketter - se tidligere indlæg.
Disse to sidder jeg og kigger på her i stuen, mens der strikkes lidt automat-strik - jeg ved ikke rigtig, hvilket strikketøj jeg skal kaste mig over, så der strikkes sokker og rib-top.
Trigeminussen brød ud i fuldt flor i nat - havde dog anet det i aftes - og jeg er bare så skuffet og ked af det. - jeg vidste jo godt, at det kunne komme igen, men man håber altid, ikke?

3 kommentarer:

Anette sagde ...

Åh Dorthe. Jeg håber der er lindring til dig.
KH Anette

Anonym sagde ...

jeg sender dig et stort forsigtigt knus!! Der er en bedre dag i sigte!!
hanne s

Anonym sagde ...

Hej Dorthe.
Ja så fandt jeg ogeå din blog, det var vel også på tide....
Det er altid svært når man har været inde i en god periode, når så det hele vender tilbage igen.
Det føles totalt uoverskueligt som om man slet ikke kan komme over det.Men så går der lidt af dagen og man kommer i tanke om de gode ting der er og at smerterne kommer og går.
Mange forsigtige knus fra Susan, der efter et par slemme uger nu er ved at være tilbage på tåleligt...