8. november 2007

Bare en sandwich og et stykke frugt...

var den besked, jeg gav tjeneren på Hotel Hesselet i aftes, og se så lige her - er det også sådan I tolker den besked?

Det sætter ihvertfald store forventninger til, hvad Kim kommer med, når jeg bare beder om en ostemad.

Jeg har været på ITCM Update kursus i Nyborg på Hotel Hesselet de sidste to dage. En opdatering af min IT Contract Manager uddannelse, som jeg tog for 5 år siden. Det er godt at blive holdt ajour med lovgivningen inden for dette område - og yderst interessant at høre Hanne Bender og Peter Lind Nielsen fortælle. De kan virkelig levere varen.

Turen gik også forbi Ulla i aftes og Hanne idag. Man skal jo udnytte at man kommer forbi (sådan næsten - ihvertfald inden for 35 km ....). Tak for kaffe til jer begge

I morgen går turen til Haderslev med Lin og dernæst til Tranholmhus til spindetræf - det skal nok blive godt, selvom det lige nu virker meget uoverskueligt at skulle udenfor hjemmet, men jeg er vist bare træt

2 kommentarer:

strikkeforsker sagde ...

Endnu mere imponerende på billedet end fortalt. Bon Appetit
- og selv tak for sidst
Ulla

Bente B sagde ...

Hvor heldigt. Jeg har været på Hesselet flere gange. Det er et SUPER spisested. Og meget perfekt betjening og lækkert sted og DYRT, men herligt.