2. marts 2008

En dag i Tårs

I fredags satte vi Hannes urne i jorden ved en lille men dejlig ceremoni på kirkegården i Tårs. Det var en dag med eftertænksomhed, fortrolighed og stille glæde.

Ida og Harald havde inviteret Jette, Anette og jeg til at deltage og det er jeg meget glad for. Vi fik urnen sat ned og pyntet med blomster - (og ja - de franske violer var så blå som de forekommer på billedet - en helt fantastisk farve)

Efter nedsættelsen af urnen gik turen hjem til Harald og Ida, hvor der blev disket op med alverdens lækkerier. Jeg tror aldrig, jeg har set så mange flødekager samlet på et sted med så få mennesker. Behøver jeg at sige, at jeg var stop mæt resten af dagen?

1 kommentar:

Fríða sagde ...

smukke, smukke blomster til Hanne. tak for at du giver os lov til at fölge processen.
kh.fra Island
Frida