1. marts 2008

Træfpunkt

Igår fungerede mit hjem kortvarigt som træfpunkt. Tiden var kommet til Hannes urne-nedsættelse og Jette, Anette og jeg havde aftalt at følges ad herfra.

Da Anette jo har nat-arbejde, kom hun direkte fra job med ost til morgenmaden - troede jeg. Men jeg blev overrasket. En kasse fuld af oste, smør, kakaomælk og citronkærnemælk fra landets bedste mejeri Thise. Hvor var det lækkert, og hvor havde jeg dog mange kvaler med at gemme kakaomælken i køleskabet, så Lin ikke opdagede den med det samme - for så var der jo ikke noget tilbage til mig :-).

Da morgenmaden var godt igang, kom også en pakke op fra tasken, og se lige hvad hun havde med: Lornas Laces og Zuluer. (jeg er, som bekendt af mange, zuluman og de er pokkers svære at få fat i).
Farvespillet i garnet er meget svært at gengive - men utroligt smukt: Fra turkis over blålilla til lilla og rødlilla. Billedet yder det ikke helt retfærdighed

Efter Anettes lille formiddagslur, nød vi en kop kaffe (og te til Jette selvfølgelig). Snakken gik godt om alt og intet, alvorligt som morsomt. Det er et par pragtfulde veninder, jeg er blevet begavet med.


Ingen kommentarer: