6. marts 2007


En uventet gave
Jeg blev meget overrasket, da jeg i sidste uge fik en email fra Marianne om at jeg havde vundet en konkurrence om at beskrive sit favorit-sokkegarn. Og jeg havde endda ikke deltaget for at vinde, men blot fordi jeg gerne ville fortælle en god garnleverandør, hvad det var jeg holdt mest af.

Idag kom posten så med gaven - og jeg blev bare overrasket. Det var et strikkekit fra Artesano med et "spiraltørklæde" kaldet Wave og selvfølgelig med garn. Se bare her
1000 tak Marianne.
Jeg har fået en rigtig glad datter hjem i aften. Generalprøven på modeshowet i morgen gik ud over al forventning og hun fik ros. Problemet er nu blot, at alle billetter er udsolgt og af brandhensyn er der ikke plads til flere, så jeg må nøjes med at drømme mig til, hvordan hun ser i ud i morgen aften.

Ingen kommentarer: