30. marts 2007

Hov, hvor blev marts af??
sidder her og undrer mig - det gik godt nok stærkt med at komme over denne måned og nu er det første kvartal ved at være overstået.
Hvad bedre end at fejre det kommende kvartal med en gang heavy shopping?? - Endelig tog vi os sammen og købte idag et Olympus kamera med en temmelig tyk manual til. Det kan en hel masse, men vigtigst af alt - flotte flotte billeder, og så er det meget hurtigt (godt for mine til tider rystende hænder) og så kan det tage billeder ned på 10 m vand - hvad jeg så lige skal bruge det til - men rart, at man jo så også kan stå i styrtende regnvejr og fotografere uden at være bekymret for det.

Det skal prøves godt af de næste dage, for jeg vil gerne lære det at kende inden jeg skal til at anvende det i større stil sydpå.

Og en af de store benefits bliver at kunne tage gode billeder her til bloggen. og tænk jer, nu bliver nærbilleder en reel mulighed.

Nu er jeg ellers ikke den der springer ud i nye køb, når man nu har noget, der virker!, men jeg måtte indrømme at mit digitalkamera fra 1996 efterhånden er blevet for besværligt (lagringsmedie disketter - hvilket stortset ingen computere kan anvende mere) og det resulterede jo i, at det aldrig blev brugt.

Nu nærmer påsken sig med stor hast, og jeg har haft fornøjelsen at lege påskehare for mine kolleger. Afdelingschefen bad mig skaffe påskeæg til alle, og det var en fornøjelse at kunne få lov at købe for 10.000 kr chokolade - hvor tit får man lige det? Så jeg sprang ud i det og investerede i 65 af den midterste størrelse hos Firmagaver Deluxe og det må jeg sige. De har en hurtig og god service og så kan man selv bestemme, hvornår man ønsker varerne leveret - dog aldrig mandag, for de vil ikke risikere dårlig/uhensigtsmæssig opbevaring hos fragtmanden hen over weekenden.
Men glade blev kollegerne da for at få et stort æg fyldt med lækre belgiske luxus chokolader. (og jeg fik et ekstra med hjem til Lin som tak for hjælpen - dejligt).
Ved I hvad - det mest imponerende er nok, at jeg ikke har åbnet det endnu - gad vide hvor længe jeg holder?.





Ingen kommentarer: