15. maj 2007

Uldfestival 2007 - en dejlig oplevelse...

Klik på billedet og se de øvrige fra festivallen

Uldfestival 2007


Jette havde lovet at lægge hus til lidt efter-strik-in, så søndag formiddag (oven på en lang lørdag i Ry hos Birthe P) drog jeg mod Vrå for at hente assistance til at modstå de mange lækre ting på Uldfestivallen

Jeg må sige, at de havde fået lavet et flot arrangement. Karins lækre uld (standhaftige mig købte kun lidt :-)) og Bentes flotte design (købte kun 1 kit - Serafia den smukke engel) var nok de største oplevelser. Men sjove fårede islæt i keramik var nu heller ikke at kimse af.

I Bindestuen fik jeg endda lejlighed til at prøve Falkenbergs nyeste Plissé i min størrelse - og den sidder godt nok flot. Hanne Falkenberg selv havde endda tid til en lille snak om designet og strik i almindelighed.

Jeg håber meget på, at uldfestivallen bliver til noget igen næste år.

Og Jettes kaffe, de gode burgere og efterfølgende strik var nu det bedste - der er så godt at få vendt verden med en god veninde.

Ingen kommentarer: