4. januar 2009

Sidste dag i "ferien"

Så nåede jeg allerede til sidste dag i "ferien". For det blev jo ikke til to ugers ferie alligevel, men jeg fik da et par dage helt fri - hmmmm, så må jeg jo forsøge at få dagene senere på året.

Som sædvanlig har jeg altid travlt en søndag. Det er min vaske-, bage-, oprydnings-, strikke-dag - kort sagt en dag med gang i en hel masse. Og jeg holder så meget af mine søndage. Det er så godt at få gjort klar til en god uge.

Kogning af risengrød, juicepresning og øvrig forkæling af teenagepiger blev i morges ledsaget af Anne Grues Judas-kysset. En fantastisk spændingsroman, som kun kan anbefales. Anne Grue er en forfatter, jeg venter mig rigtig meget af. Hendes beskrivelse af familien Sommerdals medlemmer er helt fantastisk - og også morsom.

Nu er vaskemaskinen sat igang - opvaskemaskinen snurrer og der er tid til lidt Moni strik, mens jeg lytter til de næste kapitler i lydbogen.

2 kommentarer:

Birthe P sagde ...

Hej Dorthe - godt nytår!
Er du tilfreds med Moni-farverne indtil videre?

Dorthe sagde ...

Hej igen

Ja det kan du tro - de er fantastiske. Jeg stopper op for næsten hver rille og nyder resultatet - så jeg når ikke at få den klar til den 10. som du spåede :-)

D