1. januar 2009

Velkommen til 2009

2009 bliver et godt år - det kan kun blive bedre end 2008, det er jeg sikker på.

Når jeg kigger tilbage, er der så mange ting i 2008, som jeg gerne vil glemme. Det har jeg ikke prøvet før. Men disse skal jeg ikke belemre jer med.

2008 sluttede også på rette vis med en ordentlig trumf. Jeg fik et kæmpe TN anfald, så jeg måtte afbryde festlighederne og køre hjem allerede før 23. Det er længe siden jeg har haft et anfald, som var 7 timer om at klinge ud.

Men idag smed Kim mig ind i bilen og så kørte vi en dejlig lang tur langs Limfjorden, ned langs Kattegat kysten og ind langs Mariagerfjord.
I Øster Hurup holdt vi et lille rast og vovede os uden for bilen i ganske få minutter, (ører og næse var næsten ved at knække af, så koldt var det). Der fik vi denne smukke udsigt over Kattegat - en fantastisk farvestrålende himmel. Synd at et mobil-kamera ikke kan fange farverne bedre.

2 kommentarer:

strikkeforsker sagde ...

Godt nytår!
Trælst at skulle slutte året på den måde. Forhåbentlig har du det bedre idag.

Sikke et smukt billede. Mit absolutte yndlingsårstid, vejr og tid på døgnet.

Helle C sagde ...

Hej Dorthe
Godt nytår, og hvor er jeg ked af at du skulle igennem det inden nytår også et langt et. smukt billede fra jeres tur.

Knus fra Helle