18. februar 2008

For pokker da osse!!!!

Det skal altså ikke være for let lige nu.

Jeg føler mig lidt hårdt ramt og var faktisk bange for, at den var gruelig gal her i weekenden, hvor jeg fik så mange smerter, at jeg troede, at der var gået infektion i operationssåret (svært at checke, da der ikke er et udvendigt sår).

Idag beroligede lægen mig med, at det bare var blære(røvs)betændelse - men en slem en. Utroligt som min kropsfornemmelse har svigtet mig denne gang. Jeg plejer at kunne mærke dette, næsten før bakterierne kan spores i prøven, men denne gang var følelsen i underlivet helt helt anderledes.

Men nu er jeg i behandling, og om 3 dage kan jeg mærke forbedring - er jeg blevet lovet.

Heldigvis havde jeg idag besøg af Jette fra Vrå. Vi har haft en dejlig hyggelig dag med snak om strik, livet generelt og hinanden specielt. Så jeg fik slet ikke tid til at have ondt af mig selv, men nød det bare i stor stil. - og Plissé fik næsten et halvt ærme.

Lørdag var jeg på biblioteket og høre Hanne Falkenberg igen (har hørt hende før). Jeg fik set den nye model MiMi - den er altså vildt flot og helt sikkert mit næste købeprojekt - for den kan nemlig bæres under en jakke også - uden at komme i karambolage med ærmegab. Endvidere dypper man ikke poncho-kanterne i alt muligt og sidst men ikke mindst: Hætten sidder vidunderligt. Mon ikke det bliver i næste uge, jeg får taget mig sammen til dette - jeg skal lige have strikket nogle prøver op nede fra lageret, da jeg stortset har de fleste af hendes garnfarver på lageret, og derfor kan prøve mig frem til den kombination jeg helst vil have.

Det var herligt at få en snak med Hanne igen. Vi fik da diskuteret Gloria en del og også hendes nye projekter, der er på vej.

Det er nu utroligt, som udsigten til nye projekter og inspiration fra en god veninde kan få livet til at se lysere ud :-) - Lidt tåbeligt egentlig

3 kommentarer:

Fríða sagde ...

puha, en ordentlig omgang, troede ellers du havde nok med alt andet lige nu! og så synes jeg slet ikke det er tåbeligt at netop det der gör livet godt får tingene til at lysne op.
god bedring!
kh.fra Island
Frida

Susan sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Susan sagde ...

Må de 3 dage gå HURTIGT, så du kan "nyde" din rekreation.
Jeg vidste jeg skulle være kommet forbi Aalborg.... Jeg ville da gerne ha været hos dig da Jette kom forbi
Det er aldrig tåbeligt at få ny inspiration, ha en god venninde, det er da klart alt ser lidt lysere ud.
Kæmpe knus og god bedring
Susan.
Ps. Det et mig der lige har fjernet det tidligere indslag pga. for mange slåfejl, nu skulle det være meget bedre og til at læse
:-))