22. februar 2007

Er jordkloden tippet???
så Sibiriens vejrforhold er flyttet til Aalborg? For pokker et uvejr. Sneen ligger 1,3 m op omkring huset nu. Kim har gravet som en gal og er nu kommet ud, for at konstatere at vejen er totalt spærret - der ligger 30-40 cm sne og der har ikke været rydning siden først på aftenen igår.

Men med den rydning kan vi også godt undvære - de kørte lige ind i Kims bil, så den nu har smadret forskærm. Jeg tror ikke, det var manglende omtanke for chaufføren, selv snerydningsmateriellet havde svært ved at stå fast, og da vi bor på en skrånende vej, tror jeg han er skredet - men vi så da han gjorde det - og han bakkede blot og kørte videre - det kan man godt blive lidt gnaven over. Men når man ser realistisk på det, er det vel også vigtigere at trafiksikkerheden holdes højt, istedet for at forsikringsselskabet for denne ene regnings skyld kan videresende til et andet??

Skuffelsen over ikke at kunne komme ned til Hanne igår var stor. Specielt, fordi det gør mig ked af det, at hun skal sidde alene lige nu. Hanne - du har alle mine tanker, håb og gode ønsker - og hvis telepati og overførsel af god energi virker - så kommer du igennem og ud på den anden side som vinder.

Idag måtte jeg så også aflyse en planlagt strikketur til Jette Grønborg. Vi plejer at holde en dag sammen i en af forårets/efterårets skoleferier, bare til spind, strik og god snak - men det skulle så heller ikke være, så jeg må væbne mig med den tålmodighed, jeg ikke lige kan finde - og sætte mig i min sofa og strikke videre på Danbyholm.

Eller måske skulle jeg angribe scanneren idag og få scannet et par af de lækre Lise Kolstad/Tone Takle bøger, jeg har lånt på bibliotetek. De er jo udgået fra forlag - og selvom jeg forsøger mig med de antikvariske boghandler i hele norden - har jeg ikke haft megen succes endnu.

Positivlisten må sørme vente denne gang - den er som så meget andet lukket grundet snestorm :-)

Ingen kommentarer: