11. januar 2007

En stille aften - ikke af de bedre
men alligevel... Smerterne skal ikke have lov at tage hele mit liv. Så i aften blev det den aften, hvor jeg traf beslutningen om, at min blog skulle ryddes op og gøres moden til publicering.

Nu har jeg haft den som en privat dagbog (den har aldrig været offentlig før) i et par år, men tiden er kommet, hvor jeg nok også er kommet over min blufærdighed og nu bilder mig ind, at jeg kan fortælle noget, som kan interessere andre - tjaee hvem ved? I hvertfald vil jeg ikke sætte besøgstæller på (af frygt for at blive skuffet).

Livet er ind i mellem ikke som man helst ville have det, og jeg er kommet til den erkendelse, at det ikke hjælper at være ked af alt det man ikke når - hvorfor ikke glædes ved det man faktisk når? Så idag - som har været en meget dum dag - har jeg alligevel nået
  1. at sætte ribapparat på strikkemaskinen
  2. sorteret og ordnet alle mine hulkort (uh der var mange) i min fine mappe, som Kathe har lavet
  3. lave strikkeprøver til sokker og har fået både hæl og rib til at lykkes med god strikkefasthed i opal garn (hihi stor chance for at få nedbragt noget af lageret- tror I ikke)
  4. strikket 1/3 sok i hånden
  5. bagt brød (Kim elsker nybagt brød - og hans glade ansigt gør jo også mig glad)
  6. bragt og hentet Lin til/fra dans
  7. sendt pakke til Vivian
  8. haft en dejlig snak med Kathe i telefonen
  9. lyttet til "Vild Magi" af Tamora Pierce - god fantasy at strikke/bage til- ikke mindst fordi Lin også elsker at lytte med
  10. startet (genstartet) min blog - nu i offentlig udgave

Se det var jo hele 10 ting - og det på en dag, hvor jeg ikke synes jeg har fået lavet noget - det er da egentlig ikke så dårligt - er det?

Nå, næste skridt må jo så blive at lave ordentlig grafik og lidt sjov på hjemmesiden - og mon ikke også der kan komme billeder på en gang - når jeg får fat i et kamera med USB.

Ingen kommentarer: