31. januar 2007

Klar blå himmel, strålende sol og 12 graders frost
er der her lige uden for vinduet.... Ja jeg sidder altså ikke i Aalborg, men i Oslo og nyder udsigten fra Telenors bygninger ned over Oslofjorden. Ganske flot og skide koldt - og føj hvor er der dog glat overalt - de salter/gruser ikke - men bider tænderne sammen og tager små skridt for at holde balancen.

Dagen idag har været rigtig god - både arbejdsmæssigt, smertemæssigt og humørmæssigt - så jeg er glad. Startede tidligt (kl 05.00) med pakning af kuffert - det tager nemlig kun 5 minutter, hvis man gør det om morgenen i sidste øjeblik, for så begynder man ikke at spekulere på, hvad der også kunne være rart at have med :-)

Nu er dagen så arbejdsmæssigt overstået og jeg sidder på Telenor og læser private mails etc - med andre ord benytter den gratis netforbindelse - på hotellet koster det nemlig kassen. Om lidt går turen (400 m) til hotellet og afslapning med god lydbog og sokkestrikning og så lige lidt læsning i et par strikkebøger også. Jeg vil helt sikkert bestille roomservice - elsker at få maden bragt på værelset, når jeg er ude - restauranter er kedelige, når man er alene og ikke synes man kan få sig til at tage strikketøjet frem og smide skoene for at lægge fødderne med de kulørte sokker op på stolen overfor :-)

Dagens positivliste:
  1. Pakning af kuffert på 5 minutter - fedt - og så vejer den ikke ret meget. Det første der kom i var sokkegarn og strikkebøger - dernæst lydbøger og tandbørste - så kom resten bagefter :-)
  2. Sokkestrikning (½ sok i fly/flytog - ret godt gået)
  3. masser af afklaring jobmæssigt om kommende rutiner i 2007 i min afdeling - det gav ro
  4. Ikke ret meget ondt - måske fordi jeg startede dagen med de stærke piller??

God aften og tak for januar 2007 :-) I morgen starter en helt ny, ren og ubrugt måned igen - dejligt

Ingen kommentarer: