30. januar 2007

Nye veje???
Ind i mellem kan det jo hjælpe at bevæge sig nye veje, og det vil jeg nu prøve på. Jeg har af lægen fået henvisning til en smerteklinik og vil forsøge mig med den her: www.smertedoktor.com .

Jeg har svært ved at tage mig sammen til positivlisterne, det er så svært at få øje på, men jeg prøver alligevel:
  1. købt gave til min søster - hun skal forsvare sin PhD den 1. februar. Det har været et hårdt slid, så jeg har købt en Mogens Leander ikon (Flid) fordi jeg synes hun har lagt stor flid deri. Håber hun kan lide den
  2. Strikket sokker til søster - lykkesokker til at sove med natten før :-).
  3. Givet min Kim og min Lin nogle store knus og takket dem for den store støtte de er for mig.
  4. bladret lidt i mine nye strikkebøger - de er ikke engang spændende lige nu
  5. modtaget pakke med prøver på angora, hundeuld og collieuld til et større projekt fra Nette - men har ikke kræfter til at åbne den, så det må vente til jeg kommer hjem fra Oslo

Det blev en ikke så positiv liste - men bedre kan det ikke blive. Nu må jeg tage mig sammen og pakke kuffert. Oslo kalder de næste 2 dage - heldigvis har jeg ikke alt for lange møder, så jeg klarer det nok og kan bruge tiden fra kl 16.30 alene på hotelværelset, så jeg kan få slappet af

Ingen kommentarer: