23. januar 2007

HALLLOOOOO - er der nogen?
Det er dog utroligt, som man kan blive afhængig af den daglige lille kontakt med venner via MSN. Jeg holder meget af bare en kort lille hilsen til og fra de mennesker som betyder meget for mig. Og nu er jeg lukket ude!!!!.
Min account på messenger er åbenbart gået i udu, så jeg kan ikke længere logge på. Diverse tests har vist, at det ikke er computer, ej heller netværk, så jeg måtte bide i det sure æble og fejlmelde direkte til MSN.dk - gad vide om der overhovedet er nogen i den anden ende? I hvert fald har jeg næsten opgivet at finde en løsning på Error Code 81000314 - hvilket mange andre på nettet åbenbart også har!.

Dagen idag har nu været ret god - der har næsten ikke været vind, og jeg startede med at varme ansigtet grundigt op med infrarød varme til jeg lignede en kogt krebs, skimasken på og fuld fart ud i bilen. Jeg nåede slet ikke at blive generet af kulden. HURRAAAHHH - det kan altså lade sig gøre.

Så det gav mig en masse energi på job, og jeg har været produktiv som i helt gamle dage og skrevet og programmeret en pokkers masse idag.

Dagens positivliste:
  1. Kunne bevæge mig udendørs uden at det gjorde ondt
  2. Fik skrevet nye rutiner på job
  3. Fik programmeret og opdateret processer på intranet i både Danmark og Norge.
  4. Danmark vandt i aftes :-)
  5. Købte Shantung silke hos BC (det skal bruges til Himalaya modellen fra Folk Vests, jeg har allerede masser af silke fra Nannas butik
  6. Strikke endnu 20 cm på mit Energized Single
  7. Tilmelde mig webstrikfestival 2007
  8. Aftalt med Bebiane - at vi igen skal være sovekammerater til webstrikfestival - det glæder jeg mig meget til - hun er pragtfuld
  9. Bage æble til Lin
  10. 1 hel times massage hos Jan

Lin har ellers overrasket mig idag og både fjernet sne fra fortovet og støvsuget over hele huset. Bagefter fortsatte hun med at lave aftensmad - Er jeg ikke heldig :-)

Ingen kommentarer: